wtorek, 28 kwietnia 2020

Zakupy w internecie...

Chodziłam, szukałam, pieliłam....i co i nic. Nie ma moich lilii więc postanowiłam kupić kilka nowych cebulek i dosadzić. Tyle tylko że u mnie z kupowaniem roślin jest gorzej niż z kupowaniem ubrań. Tu granicy brak. Na pierwszy rzut poszedł niezawodny sklep (dwa pierwsze zdjęcia)Florexpol https://florexpol.eu/. Zimą kupowałam nasiona warzyw które posiałam w kwietniu, wzeszły wszystkie, więc postanowiłam kupić kilka cebulek lilii. Cena niewielka a radość ogromna!!! Na liliach się nie skończyło, dokupiłam jeszcze kilka cebulek mieczyków w kolorach: różowym, brzoskwiniowym, czarnym. Najważniejsze w końcu znalazłam długo szukaną winorośl Winorośl Nadieżda Azos, o podłużnych fioletowych owocach. Drugim sklepem, w którym lubię kupować cebulki i sadzonki kwiatów i roślin ozdobnych jest Benex https://cebule-kwiatowe.pl/. Rewelacyjna i szybka obsługa i zawsze tak jak w przypadku Florexpolu gratis. W Benexie apogeum, zaszalałam, dobrze że mojego małża nie było przy odbieraniu paczki, bo by się po głowie popukał ;p. Same wspaniałości, cebulki lilii azjatyckich, drzewiastych, orientalnych , floksy, mieczyki. Ale na tym nie koniec. Po przeglądzie rabaty z borówkami okazało się, że dwie po zimie wypadły, i trzeba je uzupełnić o nowe sadzonki. Znalazłam nowinkę, różową borówkę - PINK Lemonade. W tym roku małe szanse że pojem owoców, ale może w przyszłym roku może, może... dokupiłam jeszcze Borówkę amerykańską Spartan, Jagodę kamczacką Wojtek, Budleję Dawida Royal Red. Sadzonki kupiłam na allegro z polecenia z jakiejś grupy ogrodniczej na fejsie, i szczerze nie żałuję, świetnie zapakowane, jakoś bardzo dobra, szczerze polecam (ostatnie zdjęcie)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz